۱۳۸۴ آبان ۲۰, جمعه

۲

سلام
چند ساعت پيش فوتبال ايران و مقدونيه بود.
من نمی دونم چرا اين برانکو رو نگه داشتن، مربی های درست حسابی رو زود زود بيرون می کردن حالا به اين که رسيدن می خوان طولانی نگهش دارن تا ببينن چی ميشه.
من نمی دونم اون کروواسی با وجود اون بلاژويچ و اين برانکو چجوری سوم شد!؟ احتمالا يه پروينوويچ داشتن که همه کاره بوده و اينا نمايشی بودن.
به نظر من اين ليگ برتر بزرگترين خدمت رو داره به جهان فوتبال می کنه ٬ درواقع به جهان مربيگری ٬ هرچی گريگوری هست رو وارد می کنن يه تيم و يه عالمه پول بهشون می دن تا آقايون مربيگری ياد بگيرن و تجربه کسب کنن بعد هم صادرشون می کنن به کشورهای عربی.
حتما باز می خواد بگه اين بازی تدارکاتی بود و می خواستيم ضعف هامون رو پيدا کنيم، بابا اين يکی از محسنات بازيهای تدارکاتيه. يکی ديگش اينه که تيم رو بسنجن که ببينن آمادگی داره يا نه ببينن کدوم بازيکنها بايد خط بخورن و کدوما دعوت بشن٬
ببينن که اصلا اين کادر فنی عرضه داره يا نه!
فکر کنم بازم مثل هميشه دقيقه ۹۰ مربی رو عوض می کنن و يکی ميارن مثل طالبی، راستی اون جلال طالبی رو از کجا پيدا کرده بودن؟ نفهميديم چی شد؟ طرف چندماهه از بيکاری رسيد به مربيگری تو جام جهانی! خدا شانس بده.
من فکر کنم مجيد جلالی گزينه خوبی باشه که البته بايد دقيقه نود بياد که زود قهر نکنه بره.
يادم باشه يه زنگ به دادکان بزنم که اين برانکو رو با مجيد عوض کنه.

هیچ نظری موجود نیست: