۱۳۹۱ بهمن ۱۳, جمعه

۲۲ بهمن

سلام

قطعه ها رو که سفارش دادم، استکبار ایمیل زد که اینا چیه؟ با این قطعه ها عمراً نمی تونی به اون سطح نیرویی که می خواستیم برسی ... یعنی این عمراً رو عیناً ترجمه کرد و زد تو صورتم!
از اون موقع روزی دو سه بار به نتایجم شک می کنم. کلی با مدل ور رفتم و بالا و پایینش کردم ببینم مشکلش از کجاشه ولی چیزی پیدا نکردم. تا حالا دو سه بار به تنظیمات مدل شک کردم و هر بار هم یه سکته اساسی زدم که ای وای استکبار حق داره و غلطه. ولی غلط نیست. حداقل تا حالا که نبوده!
نمی دونم. یا استکبار که چند ساله تو این کار تجربه داره و داره تز دکتراش رو همین دور و برا می نویسه بیل تشریف داره یا من باعث می شم که کل پروژه سقوط کنه! ... خدا آخر عاقبت ما رو بخیر کنه ... این استکبار رو هم به راه راست هدایت کنه که بدجوری داره ما رو می زنه ... ایشالله ۲۲ بهمن می زنیم تو دهنش!

هیچ نظری موجود نیست: