۱۳۸۴ بهمن ۲۲, شنبه

۱۵

سلام

خسته شدم. ديگه خسته شدم.
من هم می دونم كه خيلی از اينايی كه سر قدرتن دارن همه چی رو خراب می كنن. من می فهمم كه راننده های شركت واحد رو سركوب كردن و صداش رو در نياوردن. من هم می فهمم كه راننده ها حق داشتن. من هم می فهمم كه اينا كه تو نون شبشون موندن سياسی نيستن و فقط حقشون رو می خوان، من هم می فهمم كه بابا دارن حق اين بيچاره ها رو می خورن و طلبكار هم هستن. من هم می فهمم كه فيلتر اينترنت زياد شده و هر سايت مخالفی فيلتر شده، من هم می فهمم كه حتی اخبار اينترنت هم فيلتر شده. من هم می فهمم كه تلويزيون دست دولت و اخبارش دست چينه، من هم می فهمم كه اطلاع رسانی يه طرفه و به سود قدرت. من هم می فهمم كه روزنامه ها حق ندارن خيلی چيزها رو بنويسن........................ من هم حس ميكنم كه دولت داره از مردم فاصله می گيره.......... من هم می فهمم ...... مثل خيلي های ديگه .... خيلی چيزهای ديگه رو هم می فهمم ............ اما بخدا يه انقلاب ديگه راهش نيست، بخدا يه دگرگونی ديگه راه دولت بهتر نيست. اعتقاد داری كه بايد يه دگرگونی ديگه بشه؟ فكر ميكنی ميتونی بعد از آخرش حفظش كنی؟ ميتونی جلوی نامردها رو بگيری؟ واقعا می تونی؟ اگر می تونی پس می تونی همين كه هست رو درست كنی. اگر اونو می تونی حفظ كنی اينو خيلی راحت تر می تونی درست كنی. اگر می تونی خراب كنی و دوباره بسازی پس حتما می تونی بازسازی كنی.
من نمی تونم با مخالف های دولت همصدا بشم چون می بينم می خوان همه چی رو از ريشه عوض كنن. اين همون كاريه كه شد و نتيجه نداد. امتحانش كرديم ديديم جواب نمی ده. چرا دوباره؟
من مجبورم از بد حمايت كنم تا بدتر نشه. من زجر می كشم كه نميتونم اعتراض كنم نه بخاطر اينكه می ترسم سركوب بشم. نه می ترسم ريشه رو بكنم. من جرات ندارم اعتراض كنم چون می بينم جو خرابه و می خواد آشوب كنه. بابا انقدر تندرو نباشين هر چيز غلطی رو نبايد از ريشه كند. ما بايد هرس كنيم نبايد از ريشه بكنيم. اجازه بدين اصلاحش كنيم. اجازه بدين اعتراض كنيم بدون اينكه از ورود تندروها و شلوغ كن ها بترسيم. اين كشور می تونه با همين نظام اصلاح بشه و درست بشه بشرط اينكه نخوايم همه چيز رو از بن عوض كنيم. ما می تونيم با هم متحد بشيم و جلوي بی عدالتي رو بگيريم بشرط اينكه سر ظاهر با هم دعوا نكنيم.
 
يك سال پيش در چنان روزی: البته كه بهترين راه اصلاحه، اميدوارم به يه دگرگونی ناگهانی ديگه بر نخوريم.

هیچ نظری موجود نیست: