۱۳۸۴ اسفند ۱۲, جمعه

۱۸

‫سلام‬

‫خدا لعنت کند اين بي کاری را که باعث و بانی تمام شرور (همچين کلمه ای وجود داره؟) است.‬ ‫همان بي کاری که باعث شد مسئولين پرشين بلاگ به فکر راه اندازی سيستم آمارگيری بيفتند٬ همان بی کاری که‬ ‫باعث شد دوستان عزيز به کند و کاو آمار وبلاگ دوست عزيز ديگر مشغول شوند و رد وبلاگ ما را بگيرند.‬ ‫به هر حال ما لو رفتيم و از اين پس شايد نتوانيم به راحتی اظهار نظر نماييم.‬ ‫
بارها شده فکر کردم که فقط خودم هستم که يه خصوصيتی رو دارم ولی بعدش فهميدم فراگيره. حالا هم دارم‬ ‫فکر می کنم که در اين مورد که ترجيح می دادم بصورت نيمه شناس نظراتم رو بنويسم هم فراگيره يا نه؟‬
‫به هر حال اين هم يه تنوع جديده٬ هر چند کوچک. حقيقت اينه که اگر نتونيم از اين تنوعات کوچک زندگی‬ ‫لذت ببريم نمی تونيم زندگی کنيم. پس زنده باد بی کاری.‬

‫يك سال پيش در چنان روزی: خب شايد بشه گفت اين اتفاق سرنوشت وبلاگ رو عوض کرد. حالا خوشحالم که اون‬ ‫طور شد، چون فکر می کنم به من کم ک کرد تا به خودم نزدیکتر بشم.‬

هیچ نظری موجود نیست: