۱۳۸۴ اسفند ۲۵, پنجشنبه

۲۱ (یک میان برنامه)

سلام

دو سه روز پيش يه مقاله تو همشهری خوندم درمورد كتابی بنام ”الفرقان الحق“.
ميتونی متن کاملش رو توی
www.islam-exposed.org
پيدا كنی و بخونی.
چون به صحت مقاله شك داشتم تو گوگل سرچ کردم و به نتایجی که مقاله می گفت رسید.
راستش اين توانايی رو در خودم نمی بينم كه در موردش بحث كنم و فقط می خوام يه حالت اطلاع رسانی داشته باشه.
 اون چیزی که باید از اول می گفتم اینه که این کتاب 4 یا 5 سال پیش در امریکا چاپ شده و به عنوان کتاب مقدسی برای مسلمان ها ازش یاد شده. البته مسئولين امر (!) بطور واضح منظورشون رو بيان نكردن. يه جا از اين كتاب به عنوان رقيب قرآن نام بردن و به قول خودشون خواستن جواب آيه ی قرآن كه گفته شده هيچ كس نمی تونه مثل قرآن رو بياره رو بدن. يه جای ديگه هم گفته ن كه كتاب وحی شده و نويسنده نداره بلكه مترجم و گردآورنده داره و از اين جور خذعولات.
بد نيست چند صفحه ش رو بخونين و مثلا ببينين كه بجای بسم الله الرحمن الرحيم چی نوشته.
همه میدونيم كه اين كتاب اصلا قدرت مقابله با قرآن رو نداره ولی ......
ولی وقتی ما خودمون قرآن رو نمیشناسيم ..... وقتی میبينيم كه اكثر مسلمانها (+ خودم) تا حالا نشده كه يه بار
قرآن رو بخونن و درموردش فكر كنن .... وقتی تمام تعليمات قرآنی ما در مدارس منحصر میشه به درست ادا كردن كلمات
و تفاوت ظ و ذ و پيدا كردن فعل و فاعل جمله و ..... چی میتونم بگم وقتی خودم ......

یک سال پيش در چنان روزی: ديگر اين مسايل برايم آن حساسيت گذشته را ندارند، نمی دانم نشانه ی خوبی است يا
نه؟ اما می دانم که به سمت ايمان بدون ارزشی پيش می روم که پرسش ها را در زير لحافی پنهان کرده تا آسوده
بخوابد. اين مسير را دوست ندارم اما همت مهمتر از علاقه است.

هیچ نظری موجود نیست: